Archiwum

Rasy

Wampir

Długość życia: Wieczne
Żywi się: Krwią ludzką i zwierzęcą( potrafi nie zabić)
Cechy:
-Blada cera
-Wysuwające się kły
-Czerwone(krew ludzka) lub złote(krew zwierzęca) tęczówki
-Zauroczenie
-Niezmierna szybkość
-Niezmierna siła
-Kojący oraz pociągający głos
-Zgrabne ruchy
-Zimna skóra
-Częste nieokazywanie uczuć lub ich brak
-Dobry węch
-Blizny pojawiają się od bardzo mocnych uderzeń i znikają dopiero po parunastu latach
-Nie mogą się uzależnić od alkoholu lub papierosów
-Nie starzeje się
-Niebieski kolor krwi
-Jeżeli będzie żywił się jedną osobą przez długi okres, to mogą się skojarzyć i odbierać własne myśli oraz emocje na odległość. Także osoba jak i wampir mogą się uzależnić od siebie, co może stać się niebezpieczne( osoba sama może pragnąć zostać ukąszonym poprzez wampira, a wampir będzie chciał napić się ponownie jego krwi). Może żywić się krwią każdego, prócz innego wampira.Skojarzenie można zerwać poprzez śmierć wampira lub człowieka albo skojarzenie się z inną osobą( jedynie wampir skojarza się z inną osobą). Jeżeli wampir zerwie skojarzenie lub osoba, z którą był skojarzony umrze, odbiera to boleśnie(nie tak mocno jak ta osoba),ale musi czuć coś -do tej osoby( jeżeli nie czuje, nie będzie boleć).
-Dobrzy pływacy
-Świetna pamięć
-Szybko się uczą
-Wampiry nie mogą zajść w ciążę z innym wampirem, ale z człowiekiem tak.
Przemiana: Następuje, gdy dochodzi do wymiany krwi( wampir napił się krwi człowieka, a człowiek wampira. Inne istoty nie mogą zostać wampirami )
Dodatkowe cechy: Tak
Śmierć: Wyjście na światło słoneczne(pierw osłabienie, po kilku minutach umierają). Wbicie w czuły/e punkt/y poprzez kołek/ki lub sztylet/y
Ochrona: Pierścień, naszyjnik z czarnym, dużym oczkiem – dzięki nim mogą wychodzić na światło dzienne
Wróg: Wilkołak( mają nieprzyjemny zapach)



Wilkołak

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: Tym czym człowiek, a podczas przemiany krwią oraz mięsem
Cechy(podczas przemiany):
- Wyższy niż człowiek
-Silniejszy niż człowiek i wilk
-Mogą mieć różnego koloru tęczówki
-Mają miłą sierść w dotyku
-Potrafią komunikować się z innymi wilkołakami, a nawet wilkami
-Ostre pazury oraz mocne szczęki
-Bardzo szybkie oraz skoczne
-Dobry węch
-mogą nie zapanować nad sobą
-Trochę wolniej się starzeje
-Dobrze pływa
Cechy( jako człowiek):
-Dobry węch
-Mogą mieć różnego koloru tęczówki
-Szybsze oraz skoczne
-Łatwo się denerwują i wpadają w złość
-może zostać skojarzony z wampirem lub dhampirem. Zerwanie skojarzenia przeżywa boleśnie, jeszcze bardziej, gdy coś czuł do wampira lub dhampira
-dobrze pływa
Przemiana: Mogą zamienić się w każdej chwili, jedynie młode wilkołaki przemieniają się odruchowo podczas pełni księżyca i tylko wtedy. Aby być wilkołakiem, trzeba mieć przynajmniej jednego z rodziców wilkołakiem albo zostać ugryzionym, aż wda się infekcja. 
Dodatkowe cechy: Psychiczne
Śmierć: Tak jak u człowieka
Ochrona: Pełnia księżyca – daje im o wiele większą siłę, ale zmniejsza ich panowanie nad sobą
Wróg: Wampir( mają nieprzyjemny zapach)



Czarodziej

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: jak ludzie
Cechy:
-Zajmują się i używają magii
-Mają dar uzdrawiania
-Czytają ludzką aurę
-Podczas snu mogą wyjść z ciała i chodzić po świecie jako duchy
-Wolniej się starzeje
-Może zostać skojarzony z wampirem lub dhampirem. Zerwanie skojarzenia przeżywa boleśnie, jeszcze bardziej, gdy coś czuł do wampira lub dhampira. 
- Każdy z nich ma specjalną cechę wyróżniającą. Od kocich oczu, po zieloną skórę i wystające ogony. 
Przemiana: Muszą mieć w rodzinie osobę będącą czarodziejem
Dodatkowe cechy: Jedynie, aby pomagać innym ludziom.
Śmierć: Taka jak u człowieka lub wykończenie fizyczne oraz psychiczne( przedawkowanie używania magii)
Ochrona: Specjalne kamienie – Każdy ochrania przed czymś innym.



Nefilim

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: jak ludzie
Cechy:
- Po okresie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
- Uzdolnieni artystycznie i fizycznie
- Poruszają się z gracją
- Mają białe lub szare skrzydła, które potrafią chować. Jednak przy silnych emocjach, same mogą się wyłonić.
- Często bywają opanowani
- Szybko przystosowują oczy do ciemności
- Kojący głos
- Słabość do demonów( chęć uratowania ich duszy)
- Starają się siać wiele dobrych uczuć i wspomnień
Przemiana: Anioł-Człowiek, Nefilim-Człowiek, Nefilim-Nefilim
Śmierć: Naturalna. Wyrwanie skrzydeł.
Wróg: Demon, Diabeł



Dampir

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: jak ludzie *i wampiry
Cechy:
- Po czasie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
*- Blada cera
*- Wysuwające się kły
*- Zmieniające się tęczówki jak u wampira
- Dobrze pływają
- Dobrze biegają i skaczą
- Świetna pamięć
* - Zgrabne ruchy
* - Zauroczanie
- Silniejsi niż ludzie
* - Kojący i pociągający głos
* - Zimna skóra
- Dobry węch
- Wolniej się uzależniają
- Szybko się uczą
Przemiana: Wampir-Człowiek
Śmierć: Naturalna
* Mogą mieć, ale nie muszą



Elf

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: jak ludzie
Podrasy: Lasu, Wody, Nocy, Lodu, Ognia
Cechy:
[Ogólne]
- Dobry słuch
- Spiczaste uszy
- Szczupli
- Orli wzrok
- Zwinni i skoczni
- Szybko biegają
- Po okresie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
- Wytwarzają dobrą aurę dzięki czemu sama ich obecność pomaga wielu osobom w polepszeniu humoru
[Lasu]
- Porozumiewanie się ze zwierzętami
- Rozumienie mowy lasu
- Czary związane z roślinnością, uzdrawianiem
- Wrodzony talent geokinezy; możliwość poruszania ziemią, wytwarzania wyrośnięcia roślin, tworzenia małych trzęsień ziemi w danym miejscu
- Mają więcej energii bladym świtem, niż nocą
[Wody]
- Czary związane z wodą, wytwarzaniem małych chmurek w nad danym miejscem
- Dobrze pływają
- Porozumiewanie się ze zwierzętami wodnymi ( w tym także syrenami podczas przemiany)
- Wrodzony talent hydroinezy; możliwości manipulowania wodą
[Nocy]
- Widzą w ciemnościach
- Potrafią porozumiewać się ze zwierzętami podczas nocy( w tym także wilkołakami podczas przemiany)
- Potrafią w nocy stać się nie widzialne, jedynie podczas braku ruchu
- Czary związane z czarną magią, udoskonalaniem sprawności, znikaniem
- Możliwe wrodzone talenty; Wytwarzanie strachu, Wnikanie, Dolokineza, Aerokineza, Usypianie
- Mają więcej energii podczas nocy, niż dnia
[Lodu]
- Wrodzony talent kriokinezy; zmniejszaniu temperatury, zamarzaniu rzeczy
- Uwielbiają śnieg, chłód
- Nie zaszkodzi im wychłodzenie. Wiele promieni słonecznych, jak i wysoka temperatura męczy. Mocno odczuwają tą temperaturę
[Ognia]
- Wrodzony talent pirokinezy; zwiększanie temperatury, wytwarzanie samozapłonów, manipulowanie ogniem
- Uwielbiają ciepło, gorąc, ogień
- Nie zaszkodzi im poparzenie. Szybko zaszkodzi im minusowa temperatura, chłód, zimno. Mocno odczuwają tą temperaturę
Przemiana: Elf-Elf, Elf-Człowiek (rodzaj elfa zależy od rodziców)
Śmierć: Naturalna.
UWAGA! Podane wrodzone talenty zapisuje się jako zdolności podczas pisania karty postaci


Zmiennokształtny

Długość życia: Tyle ile człowiek
Żywi się: jak ludzie i zwierzę w które się zmienia
Cechy:
[ Każdy ma cechy jak u ludzi, jednak zawsze są podobni do swoich postaci zwierząt. Np. Osoba zmieniająca się w czarną pumę - będzie miała czarne włosy, ciemniejszą karnację skóry i brązowe lub złote oczy].
Przemiana:
Zmiennokształtny-Człowiek, Zmiennokształtny-Zmiennokształtny. Wybór zwierzęcia stałego zachodzi w wieku 18 lat.
Śmierć: Naturalna.



Demon

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: jak ludzie
Cechy:
- Po okresie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
-Uzdolnieni artystycznie i fizycznie
- Poruszają się z gracją
- Mają czarne lub szare skrzydła, które potrafią chować. Jednak przy silnych emocjach, same mogą się wyłonić.
- Często bywają opanowani
- Szybko przystosowują oczy do ciemności
- Kojący głos
- Słabość do nefilim( chęć ratowania swojej ludzkiej części)
- Mają problemy z opanowaniem swojej gorszej natury; bywają często nadpobudliwi, zdenerwowani, chamscy
Przemiana: Diabeł-Człowiek, Demon-Demon, Demon-Człowiek.
Śmierć: Naturalna. Wrwanie skrzydeł.
Wróg: Nefilim, Anioł



Wróżka

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: owocami i warzywami
Podrasy: Wiosny, Lata, Jesieni, Zimy
Cechy:
[Ogólne]
- Po okresie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
- Lubią błyskotki
- Skrzydła( inaczej kwiaty) wyrastają jedynie podczas danej pory roku jaka jest ich rasą. Są przeźroczyste, różnokolorowe oraz mieniące się
- Wydzielają kwiatowy, słodki zapach, który zawsze kojarzy się z daną porą roku
- Mogą używać czarów jedynie podczas danych pór roku
- Porozumiewanie się ze zwierzętami
- Porozumiewanie się z roślinami
[Wiosny]
-  Wrodzony talent geokinezy, aerokinezy lub witakinezy
- Kwiaty koloru zielonego, różowego, niebieskiego, żółtego
[Lata]
- Wrodzony talent pirokinezy, elektrokinezy lub witakinezy
- Kwiaty koloru żółtego, pomarańczowego, czerwonego, niebieskiego
[Jesieni]
- Wrodzony talent elektrokinezy, hydrokinezy lub witakinezy
-Kwiaty koloru czerwonego, brązowego, złotego, zielonego
[Zimy]
- Wrodzony talent kriokinezy, hydrokinezy lub witakinezy
- Kwiaty koloru fioletowego, granatowego, srebrnego, szarego, białego, niebieskiego
Przemiana: Wróżka-Człowiek, Wróżka-Wróżka
Śmierć: Naturalna. Wyrwanie skrzydeł.
UWAGA! Podane wrodzone talenty zapisuje się jako zdolności podczas pisania karty postaci



Syrena

Długość życia: Nieokreślone
Żywi się: owocami morza
Cechy:
- Po okresie dojrzewania, proces starzenia odbywa się w zwolnionym tempie
- Piękny śpiew
-Świetni pływacy
- Często dbający tylko o siebie, ale i mili
- Miewają różne kolory ogonów
- Potrafią przywoływać głosem zwierzęta, ale także i ludzi przeciwnej płci, którzy później są jak w hipnozie
- Porozumiewanie się ze zwierzętami wodnymi
Przemiana: Syrena-Człowiek, Syrena-Syrena. Zamieniają się w syreny jeżeli wejdą do wody i pomyślą o przemianie.
Śmierć: Naturalna.


Brak komentarzy:

Obserwatorzy

^