Archiwum

"Najlepiej żyć radością, którą się utraciło..."


 Imiona: Margherita Teresa Daniela

Pseudonim: Margo

Nazwisko: Valachi

Pochodzenie: Włochy

Wiek: 18 lat


Data Urodzenia: 11 marca

Znak:  Ryby

Rasa: Wampir

 Zdolność: Witakinezy

Numer Pokoju: 1

Klasa Trzecia
Zawód: Dama dworu lub Barmanka

 


Charakter:

Ta dość niska czerwonowłosa wampirzyca, z częstym uśmiechem na ustach, wcale nie jest, aż tak łagodna na jaką wygląda. Lubi się śmiać, dużo mówić, przebywać wśród ludzi, choć nie zawsze być w centrum uwagi, ale jednak zwracać uwagę. Zdarzają się chwile, kiedy wielbi samotność. Przyzna szczerze, iż potrafi się zmienić o sto osiemdziesiąt stopni. Bywa wredna, wygadana, pokrzyczy na innych. A ten krzyk wcale nie jest tak miły, gdyż może przerodzić się w akt agresji. Z powodu młodego wieku nie radzi sobie jeszcze z niektórymi sytuacjami. Podchodzi do nich zbyt impulsywnie. Dziewczyna bywa naprawdę ciekawska, choć jest także taktowna. Zdarza jej się być arogancką, jednak da się ją lubić. Uwielbia delikatny taniec, zarazem brutalną walkę na pięści, choć damie ani trochę to nie wypada! Często zachowuje się beztrosko, choć w duszy wcale takie życie nie widnieje. Nie ufa każdemu, chociaż innym może się tak wydawać. Na jej zaufanie, przyjaźń oraz miłość - trzeba zasłużyć.

Historia:

Przyznam szczerze, że Blanka nie chciała wiele opowiedzieć. Powiedziała przeważnie oczywiste fakty.

Pochodzę z Francji, z przedmieść Paryża. Moja rodzina ma swoje własne dwory, jest bogata. Jeździliśmy na wakacje zawsze do jednego z nich, a potem wracaliśmy do domu. Jeżeli chodzi o rodzinę; mam  dwóch braci oraz trzy siostry, więc była nas szóstka... Szóstka wesołych bachorków. Oprócz tego zamieszkiwała z nami służba, choć nie mieliśmy jej wiele. Oby dwoje rodzice pracują, więc naszym wychowaniem przeważnie zajmuje się guwernantka. Rodzice przynajmniej raz w tygodniu znaleźli dla nas czas. Przepraszam, ale niestety nie opowiem historii dalszego życia... Nie mam przynajmniej teraz na to ochoty. Za krótki czas minął. Z chęcią bym podróżowała po świecie. Jest to moje marzenie od dziecka, a mój opiekun... obiecał mi to.


Dodatkowe Informacje:

- Jej ulubiona pora roku to jesień.
- Uwielbia Wenecję i jej słynny bal maskowy.
- Potrafi stworzyć barierę umysłową przez co nie będą na nią działać niektóre zdolności psychiczne.
- Jej ulubione kolory to czerwony i biały.
- Ulubiony kwiat; Lilia
- Ulubione zwierzę; Łabędź
- Lubi zwierzęta.

Autor: Lena

Historia:
-

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Poczułem straszny głód, a więc natychmiast musiałem udać się do pobliskiego miasteczka. Przeszedłem przez bramę i natknąłem się na karocę... właściwie na nią wpadłem.
- Tu jest wejście, panienko! - krzyknął mężczyzna, wymachując bagażami.

Unknown pisze...

Ucałowałem młodą dziewczynę w dłoń na przywitanie.
- Tak, to głównie wejście, Pani. Jestem William St. Leger, miło mi Panienkę poznać [XD]

Unknown pisze...

- Właściwie to... - zacząłem niepewnie. Przecież głód niemalże żżerał mnie od środka. Ależ Williamie, co z Twoją naturą dżentelmena? - Z miłą chęcią. To tędy. - I ruszyliśmy w tamtą stronę.

Unknown pisze...

- Tak między nami wampirami - uśmiechnąłem się i wskazałem na błyszczący punkt w oddali - Widzisz to, panienko? To efekt uboczny zaklęcia. Z pozoru wydaje się, że to odbicie słońca, dlatego nikt nie może tutaj trafić. I... nie ma problemu, jestem dżentelmenem - Cóż, zabrzmiało sztucznie.

Unknown pisze...

[ Zmień, spróbujesz czegoś nowego ;) ]

Unknown pisze...

Czy wyglądałem jej nie tragarza?
- Nie, nie, nie, wybacz, Panienko. James... James, zgadza się? Chłopcze, pozwól tu znowu - Wrócił się z nieszczęśliwą miną, ale miałem zamiar jeszcze bardziej go zdołować - Masz tu sto *waluta :d* na jakieś odzienie albo... perfumiarza, wierz mi przyda ci się. Panna Travart zmieniła zdanie. Dokończ swoją pracę. W końcu czyż nie za to ci płacą, James?

Obserwatorzy

^